Return and service management

The following returns / service returns are processed by our return and service management team:

1. Returns

  • Returns of goods
  • Complaints

2. Service returns

  • Repairs
  • Technical tests
  • Maintenance tests

Our return management is processed via our facility in Mühlhausen. Please observe the following procedure to ensure smooth operation:

1. Notify DEHN of returns
Please notify us of any return / service return before sending the goods to us. You may notify your DEHN contact or the DEHN return and service management team (see contact details in contact box).

2. Please use the current return form for this purpose
You can download the return form and send us the completed form via fax or e-mail.

Or you will receive our return form after you have notified us of your return.

3. Assigning a return number
You will receive a return number either immediately when notifying us of your return via phone or we will send you a return number as soon as we have received your return form. Your return can be identified any time by means of this return number.

4. Prerequisites for returning goods

  • The returned goods must be in a re-saleable condition and originally packed
  • Returns must be shipped within three months of the delivery date
  • To cover expenses for the return, a processing fee of 20% of the net value of the goods will be charged, however, at least 25 euros
  • Customised products and made-to-order materials (e.g. HVI Conductors, earthing and short-circuiting devices, etc.) cannot be returned

Please observe our General Terms of Sale!

5. Marking your return

To be able to clearly identify your return, please mark the outside of all packages with their return number. Please also indicate the return number on your accompanying letter and enclose a copy of the completed return form.

 

Please understand that returns of which we are not notified in advance may increase the processing times.

Contact

If you have any questions concerning returns, please do not hesitate to contact us.

Team return and service management

Phone: +49 9181 906 1780

Fax: +49 9181 906 1215

back to top

Cookie instellingen

We gebruiken cookies om u de beste website-ervaring te kunnen bieden. Dit betreft cookies die nodig zijn voor de werking van de website, om onze zakelijke commerciële doelstellingen te beheren en andere cookies die uitsluitend worden gebruikt voor anonieme statistische doeleinden, evenals voor comfortabelere website-instellingen of voor de weergave van gepersonaliseerde inhoud. U bent vrij om te beslissen welke categorieën u wilt toestaan. Houd er rekening mee dat, afhankelijk van de instellingen die u kiest, de volledige functionaliteit van de website mogelijk niet meer beschikbaar is. Verdere informatie is te vinden in ons privacybeleid. Privacybeleid.
Als u ons toestemming hebt gegeven om cookies in te stellen, kunt u deze op elk gewenst moment intrekken door op de link "Cookie-instelling wijzigen" in de voettekst van de pagina te klikken.

  • Geef details weer Verberg details
    Noodzakelijk

    Deze cookies zijn nodig om de kernfunctionaliteiten van deze website uit te voeren, bijv. beveiligingsgerelateerde functies. Met deze cookies kunnen we ook herleiden of u ingelogd wilt blijven op uw profiel om u snel toegang tot onze diensten te bieden na het opnieuw bezoeken van onze website.

    Statistiek & Marketing

    Om onze website continu te verbeteren, volgen we anoniem gegevens voor statistische en analytische doeleinden. Met deze cookies kunnen we bijvoorbeeld het aantal bezoeken of de impact van specifieke pagina's volgen en zo onze inhoud optimaliseren.